搜尋blog

留言版

2016年1月26日

[亂翻] Say Something/A Great Big World

Say Something
演出者: A Great Big World
詞曲: Chad Vaccarino, Ian Axel, Mike Campbell
專輯: Is There Anybody Out There?
發行時間: 2014
Say something I'm giving up on you
I'll be the one if you want me to
說點什麼吧 我就要放棄你了

我會成為你的真命天子 只要你願意

Anywhere I would have followed you
Say something I'm giving up on you
我願隨你到天涯海角
說點什麼吧 我就要放棄你了

And I
I'm feeling so small
It was over my head
I know nothing at all
而我
我感到如此渺小
腦子鬧哄哄
什麼都搞不懂

And I will stumble and fall
I'm still learning to love
Just starting to crawl
而我蹣跚跌撞
還在學著怎麼去愛
剛開始爬著前行

Say something I'm giving up on you
And I'm sorried that I couldn't get to you
說點什麼吧 我就要放棄你了
沒能為你作到的 我很抱歉

Anywhere I would have followed you
Say something I'm giving up on you
我願隨你到天涯海角
說點什麼吧 我就要放棄你了

And I will swallow my pride
You're the one that I love
And I'm saying Goodbye
而我願放下我的自尊
你是我深愛的那個人
卻要說再見

Say something I'm giving up on you
And I'm sorried that I couldn't get to you
說點什麼吧 我就要放棄你了
沒能為你作到的 我很抱歉

Anywhere I would have followed you
Say something I'm giving up on you
Say something I'm giving up on you
Say something...
我願隨你到天涯海角
說點什麼吧 我就要放棄你了
說點什麼吧 我快要放棄你了
你說話啊...

沒有留言:

張貼留言

看完文章想有所回應嗎? 請留言 ^^